Warcraft Forum  

Zurück   Warcraft Forum > News > World of Warcraft

Themen-Optionen Thema bewerten
Alt 17. Juli 2010   #1
WoW-Szene
Newsposter

Standard Developers Chat Recap!

Heute Nacht gab es ja einen Twitter Chat mit den Entwicklern. Leider bin ich viel zu Müde um diesen auf Deutsch zu übersetzen.

Daher verweise ich auf das Ami Forum in dem diese momentan noch zusammengestellt werden. Morgen im Laufe des Tages werde ich sie noch sortieren.

Link ins Ami Forum.

Beta Show 22 über das neue BG Twin Peaks erscheint übrigens morgen Abend.

Eine Wahnsinns News für alle Paladine gibt es von Blizzard. Paladine bekommen etwas neues mit dem Namen Holy Power. Eine Übersetzung gibt es Morgen:

Q: What is the goal when re-designing the paladin class? How do you plan to change rotations, talents, etc?
A. All of the paladin specializations will make use of a new resource called Holy Power. Holy Power accumulates from using Crusader Strike, Holy Shock, and some other talents. Holy Power can be consumed to augment a variety of abilities, including:

• An instant mana-free heal: Word of Glory

• A buff to increase holy damage done: Inquisition

• A massive physical melee attack for Retribution paladins: Templar’s Verdict

• Holy Shield’s duration is now extended by Holy Power

• Divine Storm’s damage is now increased by Holy Power

We also introduced several new heals for Holy Paladins including Healing Hands (an AoE heal-over-time that is applied to all players standing near the paladin), Light of Dawn (a cone heal with a 30-yard range), as well as a new heal called Divine Light, which is similar to a priest's Greater Heal, and the new instant heal mentioned above, Word of Glory.
WoW-Szene ist offline  

Themen-Optionen
Thema bewerten
Thema bewerten: